ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО НАШОЇ КЛІНІКИ!

В нашій клініці гарантовано з великим успіхом проводиться лікування ЗПСШ (Захворювань, що Передаються Статевим Шляхом) (ЗППП рус.). Слід лише виконувати всі приписи лікаря.

ЯКІ ЗАХВОРЮВАННЯ ВІДНОСЯТЬСЯ ДО ЗПСШ?

До таких захворювань відносяться: Хламідіоз, Мікоплазмоз, Уреоплазмоз, Молочниця, Вірусні захворювання, Гарднерельоз, Гонорея та багато інш.

УВАГА!

ШАНОВНІ ПАЦІЄНТИ!

ЗАЙМАТИСЯ САМОЛІКУВАННЯМ АНТИБІОТИКАМИ КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ, ТАК ЯК ЦЕ МОЖЕ ПОШКОДИТИ ВАШУ ПЕЧІНКУ, НИРКИ, ЖКТ ТА ВИКЛИКАТИ ДИЗБАКТЕРІОЗ!

ЧИМ НЕБЕЗПЕЧНІ ЗПСШ?

Ці захворювання уражують не тільки статеві органи. Вони є загрозою для новонародженої дитини, яка може зародитися і розвиватися внутрішньоутробно у хворобливому середовищі.

Хронічні форми ЗПСШ можуть викликати безпліддя у жінок і простатити та статеву слабкість у чоловіків. Також вищевказані захворювання уражують всі сусідні органи, суглоби, нервову систему, нирки, знижують рівень енергетики людини.

ЯКІ УСКЛАДНЕННЯ ВИНИКАЮТЬ ЯКЩО НЕ ЛІКУВАТИ ЗПСШ?

В наслідок виникнення ЗПСШ поступово виникає підвищена втомлюваність, сонливість, байдужість, зниження пам’яті та нездатність до тривалої концентрації і працездатності. Можуть бути такі ускладнення, як зниження імунітету, радикуліт, ішіас, часті бронхіти, ОРЗ та ОРВІ, ангіни, тонзиліти, сечокам’яна хвороба тощо, гормональні розлади.

ЧОМУ ВАРТО ЛІКУВАТИСЯ САМЕ В НАШІЙ КЛІНІЦІ?

1. Зручний графік роботи. Ми працюємо з 8:00 до 21:00

2. Зручне місце розташування. 5-6 хв від станції метро.

3. Записатися на прийом можна цілодобово: вдень (т.254-00-12) і вночі (т.570-19-08)

4. Наші фахівці дуже уважно та чуйно ставляться до людей.

5. Наші фахівці гарантовано виліковують всі ЗПСШ.

6. Прийом відбувається за записом. Тому ви не витрачаєте час на черги.

7. В очікуванні вашої години прийому вам запропонують чай чи каву.

8. У нас працюють тільки фахові лікарі-професіонали першої і вищої категорій.

9. У нас можна провести экспрес-діагностику (сьогодні-на-сьогодні). Якщо ви вранці здали аналізи, вечором вам вже можуть розписати і почати лікування. Якщо ви увечері здали аналізи – зранку вам вже почнуть проводити лікування.

10. Ми співпрацюємо тільки з сертифікованими лабораторіями, які відповідають за точність і якість проведення аналізів.

11. На відміну від лікарів, що лінуються чи жалкують свій час, ми приділяємо велику увагу місцевому лікуванню пацієнтів, що допомагає ефективно позбавитись мікробів (ванночки, турунди, тампони, інстиляції. тощо)